Distanse: 12 km

Vi startet dagen mye senere enn vi pleier. Grunnen til det var at værmeldingen lovte regn og torden, men det skulle roe seg ut over kvelden. Vi startet klatringen opp mot Kearsarge Pass, samme fjellpasset vi gikk over da vi dro til Bishop, og tok en lang pause halvveis opp for å vente på at lynet skulle gi seg. Vi bestemte oss for å vente en halvtime etter siste lynnedslag før vi går.

Vi kom oss til samme teltplass som vi hadde på vei ut av fjellet for noen dager siden. Og alle slo opp teltene sine på samme plass som sist. Vi er vanedyr. Været lystnet opp da vi kom til leir, så vi fikk en tørr avslutning på dagen, heldigvis.



